Avaleht
>>
Finantsblogi
>>
Müü järelmaksuga: miks peaksid pakkuma äriklientidele järelmaksu?

Müü järelmaksuga: miks peaksid pakkuma äriklientidele järelmaksu?

Ettevõtted otsivad pidevalt uuenduslikke viise oma klientide vajaduste rahuldamiseks ja tulu suurendamiseks. Üheks esiletõusnud strateegiaks on võimalus müüa järelmaksuga.

Müü järelmaksuga: miks peaksid ettevõtted pakkuma äriklientidele järelmaksu?

Ettevõtted otsivad pidevalt uuenduslikke viise oma klientide vajaduste rahuldamiseks ja tulu suurendamiseks. Üheks esiletõusnud strateegiaks on võimalus müüa järelmaksuga. See lähenemine pakub vastastikku kasulikku kokkulepet, mis võimaldab ettevõttel suurendada müüki, rahuldades samal ajal klientide vajadusi läbi paindlike maksevõimaluste.

Selles artiklis räägime lähemalt, mida järelmaksuga müümine endast kujutab ning toome välja peamised põhjused, miks peaksid kaupmehed või teenusepakkujad pakkuma oma äriklientidele järelmaksuga tasumise võimalust. 

Müü järelmaksuga: mida see tähendab?

Järelmaksuga müümine äriklientidele viitab toote või teenuse kogumaksumuse jaotamisele väiksemateks, paremini hallatavateks makseteks, mis on kindla perioodi peale ära jaotatud. See lahendus ei piirdu konkreetsete tööstusharudega ja seda saab rakendada erinevatele toodetele alates tarbekaupadest kuni teenusteni. Järelmaksu puhul tasub äriklient ettevõttele traditsioonilise ühekordse makse asemel perioodiliselt tagasimaksegraafiku alusel. 

Müü järelmaksuga: mis on äriklientidele järelmaksu pakkumise eelised?

Ettevõtted, kes pakuvad järelmaksu lahendust oma äriklientidele, saavad ära kasutada mitmeid eeliseid, mis aitavad kaasa ettevõtte kasvule ja jätkusuutlikkusele:

Suurem müügimaht

Järelmaksu võimaldamine lihtsustab äriklientide ostuprotsessi, mis omakorda suurendab ettevõtte müügimahtu, kuna ärikliendid on valmis tegema suuremaid oste, teades, et maksmine toimub osadena.

Klientide lojaalsus ja rahulolu

Järelmaksu pakkumine võib suurendada klientide rahulolu ja lojaalsust. Ärikliendid hindavad võimalust jaotada maksumust perioodiliselt, mis võib muuta ettevõtte nende jaoks atraktiivsemaks partneriks.

Finantsvõimendus

Ettevõtted saavad kasutada järelmaksu kui finantsvõimendust. See võimaldab neil säilitada likviidsust ja paindlikkust oma äritegevuse laiendamisel või ootamatute kulutuste katmisel.

Riskide maandamine

Järelmaksu lisamine ettevõtte finantsstrateegiasse võimaldab mitmekesistada makseviise, hajutades makseid ning vähendades seeläbi riski, mis võib tekkida üheainsast maksest sõltudes. See aitab ettevõttel paremini toime tulla turul toimuvate muutustega.

Kasvuvõimaluste ärakasutamine

Järelmaks annab äriklientidele võimaluse ära kasutada uusi kasvuvõimalusi, näiteks investeerides tehnoloogiasse või laienemist uutele turgudele. Ettevõte saab laiendada oma tegevust, säilitades samal ajal finantsstabiilsuse.

Klientide ligimeelitamine ja konkurentsieelis

Järelmaksu pakkumine võib olla ka konkurentsieeliseks, meelitades ligi uusi ärikliente, kes otsivad finantsilist paindlikkust ja mugavust. See aitab ettevõttel turul eristuda ja võita klientide usaldust.

Miks on äriklientidele järelmaksuga müümine hea valik ettevõttele?

Äriklientidele järelmaksu pakkumine võib olla tõhus strateegia, mis mitte ainult ei rahulda äriklientide vajadusi, vaid aitab ka ettevõttel saavutada finantsstabiilsust ja positsioneerida end püsivaks kasvuks. Ettevõtted, kes kasutavad järelmaksu strateegiliselt, saavad optimeerida oma finantsstruktuuri ning pakkuda klientidele mugavat ja atraktiivset maksevõimalust. Järelmaks võimaldab äriklientidel teha suuremaid oste, kohandada makseid vastavalt oma vajadustele ning säilitada paremat finantsstabiilsust ja paindlikkust. Maksete hajutamise tõttu on äriklientidel ostuotsuseid lihtsam teha, sest nad ei pea kohe kogu summat välja käima. See aga võimaldab ettevõttel, kes oma äriklientidele järelmaksuga tasumise võimalust pakub, rohkem müüa.

Loe lisaks, miks kasutada järelmaksu ettevõttele

Müü järelmaksuga Hoovist

Paku oma äriklientidele ostukrediiti, pikemaid maksetähtaegu ja järelmaksu Hoovi makselahendusega. 

Milliseid lahendusi Hoovi Sinu ärile pakub?

  • Ostukrediit: Hoovi ostukrediidiga saab Sinu äriklient tarbida Sinu kaupu ja teenuseid ning tasuda nende eest endale sobiva graafiku alusel.
  • Maksetähtajad: Paku oma äriklientidele 7, 14, 30, 60 või 90-päevaseid maksetähtaegu. Sina saad oma raha loomulikult kohe kätte.
  • Järelmaks: Hoovi järelmaksuga saab Sinu äriklient tasuda tellimuse eest kuni 3-aastase makseperioodi jooksul võrdsete kuumaksetena.

Tutvu Hoovi ostukrediidi makselahendusega.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

VIRTUAALNE ARVELDUSKREDIIT ETTEVÕTTELE

Krediidilimiit kuni 30 000€
Vaba maksegraafik
Kui krediiti ei kasuta, siis tasud puuduvad
küsi hinnapakkumist
Intress alates 1% kuus
Finantseerimisasutuse tegevusluba nr. FFA000412